Padang Anfield @ Facebook

Join Padang Anfield di Facebook...
Klik >> http://www.facebook.com/#!/pages/Padang-Anfield/113076378733822

Isnin, Januari 05, 2009

Piala FA Pusingan ke-4 - Merseyside Derby (lagi)

Undian Piala FA Pusingan ke-4 menyaksikan tambahan perlawanan Merseyside Derby yang biasanya hanya berlangsung 2 kali setiap musim. Perlawanan tersebut dijadualkan berlangsung di Anfield pada 24 Januari 2009 yang juga merupakan perlawanan ke-2 Merseyside Derby dalam tempoh seminggu apabila kedua-dua pasukan sebelum itu akan bermain di Anfield pada 19 Januari 2009. Apa yang lebih menarik, perbicaraan kapten The Reds akan berlangsung di antara 2 perlawanan tersebut pada 23 Januari 2009.

uNCLe Joe: Kalaulah Captain Marvelous tak leh main masa FA Cup tu nanti, akoo rasa LFC tak sepatutnya tak boleh main dengan cemerlang. Lagi pun main kat Anfield akan bagi kelebihan cuma pemain tengah mungkin sikit tempang lagi-lagi kalau Alonso terpaksa berehat panjang.

3 comments:

hairi hamzah berkata...

hmm.. menarik.. dan juga comment Capello yang berkemungkinan akan merehatkan Stevie G ke bangku simpanan pada perlawanan antarabangsa kelak.. I think Capello has been overly critical of Gerrard lately & tambah pulak ngan kes blasah DJ ni, lagi la dia suka kot.. I hope we'll see the Cap'n in both of the derby.. or at one la.. He's Mr. Liverpool after all.. Sgt kritikal kepada Liverpool FC untuk membida kejuaraan liga pada musim ini..

5 Januari 2009 pada 1:43 PTG
ape berkata...

takde G pun reds stil leh menang..it's just reds akan kekurangan bisa. tp G is so very pro..bola adalah bola..tiada adunan dgn dunia luar. so tak jejas form dia kut

5 Januari 2009 pada 9:10 PTG
Joe Radzif berkata...

yup, LFC pun dah buktikan tanpa SG dan Torres masih mampu mengalahkan Man U yang mungkin lebih hebat dari Everton. Tapi when u play in Merseyside Derby, it always something different level of commitment from both Merseysiders

6 Januari 2009 pada 8:38 PG

Catat Ulasan

Para Sahabat