Padang Anfield @ Facebook

Join Padang Anfield di Facebook...
Klik >> http://www.facebook.com/#!/pages/Padang-Anfield/113076378733822

Rabu, Januari 07, 2009

Alonso Bakal Kembali Seawal Perlawanan Menentang Stoke City?

Berita baik bagi para peminat! Xabi Alonso yang telah mengalami kecederaan kaki ketika perlawanan Piala FA dengan pasukan Preston North End telah diberitakan mempunyai peluang tipis untuk kembali beraksi seawal perlawanan menentang Stoke City Ahad ini. RB menyatakan yang Alonso boleh kembali cergas sepenuhnya untuk perlawanan Merseyside Derby berkembar pada 19 & 24 Januari ini.

Alonso yang pernah berkali-kali mengalami kecederaan kaki & buku lali di takuti akan mengalami kecederaan metatarsal yang berulang, menyebabkan dia menghabiskan masa yang lama untuk menjalani rehabilitasi pada musim 2007/08 yang lalu. Ujian pengesanan kesihatan yang terkini oleh pegawai-pegawai perubatan Liverpool FC telah mendapati bahawa kecederaan Alonso tidak berapa serius tanpa tanda-tanda keretakan atau patah di mana-mana bahagian kakinya.

Berita ini semestinya berita gembira untuk RB yang telah menyatakan yang beliau tidak akan membeli pemain-pemain baru untuk tingkap perpindahan Januari ini berikutan kembalinya Torres, Aurelio & Skrtel ke kesebelasan utama setelah mereka pulih dari kecederaan.

Sumber: Goal.com

0 comments:

Catat Ulasan

Para Sahabat