Padang Anfield @ Facebook

Join Padang Anfield di Facebook...
Klik >> http://www.facebook.com/#!/pages/Padang-Anfield/113076378733822

Ahad, April 18, 2010

EPL Preview - LFC v West Ham

Liverpool (6th) v West Ham United (17th)
Anfield 

Skuad The Reds mungkin terpaksa melupakan khidmat el-Nino pada perlawanan awal pagi Selasa (waktu Malaysia) yang dikatakan masih dalam belenggu kecederaan. Fernando Torres juga tidak disenaraikan langsung sewaktu Liverpool seri 0-0 dengan Fulham minggu lepas. Emiliano Insua dan Fabio Aurelio juga masih dalam kecederaan maka Daniel Agger menjadi pilihan utama untuk bermain di posisi pertahanan kiri. 

Ketiadaan Torres sudah pasti membawa kesan kepada jentera serangan yang ternyata tumpul apabila David Ngog tidak mampu menggalas harapan gol untuk The Reds. Kedudukan tempat ke-4 seakan semakin sukar dicapai dengan kebangkitan Tottenham Hotspur dan Manchester City dalam beberapa perlawanan terakhir.

Barisan kemungkinan (www.premierleague.com)
Reina, Johnson, Agger, Carragher, Kyrgiakos, Lucas, Mascherano, Kuyt, Gerrard, Rodriguez, Torres, Babel, Ngog, Benayoun, Cavalieri, Degen, El Zhar

3 comments:

ChelsyB berkata...

yeap..so sad....read this ~
http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Liverpool-striker-Fernando-Torres-is-set-to-miss-the-rest-of-the-season-and-the-World-Cup-Exclusive-article395563.html

But...he will be stronger and fresh for the new campaign hopefully

welcome back Bro!

19 April 2010 pada 1:49 PG
Joe Radzif berkata...

thanks...

read through fifa.com about that
but not confirmed yet about the 'miss-till-end-of-season' as no words from Rafa about the time to recover.

19 April 2010 pada 8:35 PG
AzRi berkata...

kemungkinan besar torres x kan dapat untuk main perlawanan selebihnya sebab nak menjalani pembedahan...kalau sempat pulih pn tp fitness masih kurang lg...maybe torres akan lebih fokus utk world cup akan datang...sedeh dgr cerite ni sbnrnye...kite perlukan striker yg btol2 seperti torres...hurmmm...anyway, smoge cpt semboh torres... YNWA!!!

19 April 2010 pada 5:52 PTG

Catat Ulasan

Para Sahabat