Padang Anfield @ Facebook

Join Padang Anfield di Facebook...
Klik >> http://www.facebook.com/#!/pages/Padang-Anfield/113076378733822

Jumaat, Ogos 20, 2010

Aqua bakal dihantar pulang ke Itali


Walaupun pada awal pra-musim ini, barisan ahli perubatan Roy Hodgson telah menyatakan Alberto Aquilani telah bebas dari sebarang jangkitan kecederaan, lain pula kenyataan Hodgson yang terbaru yang mahu menghantar Aquilani pulang ke Itali secara pinjaman. Aquilani juga tidak disenaraikan sewaktu Liverpool mengalahkan Trabzonspor di Anfield.

Kenyataan Hodgson:
"At the moment we are considering possibly loaning him to an Italian club, but nothing is sure about that yet so I don't have anything to report.
"I didn't want to use him tonight just in case the loan goes through because for Aquilani this year it's very important that he plays regular football, every week as the number one man on the team sheet.
"I can't promise him that here so if a loan move to Italy could help him in that respect it might be good for all parties.
"It would certainly be what he needs, it would certainly protect the value of the player and when he does return to Liverpool no doubt we will see the Aquilani that we signed before he came here injured last year."

4 comments:

INDRA QIRANA berkata...

hermmm.... tak tau nak cakap apa...

21 Ogos 2010 1:11 PG
TheRedsOfMerseyside berkata...

Bg aku dia perlu ada kat Liverpool sbb dia ni kreatif cuma biasa la perlukan masa. Last season dia xinjured byk sgt so xfair la nk kata 'flop' lepas satu season jer. At least bg peluang lg sampai abis season 2010/2011

22 Ogos 2010 1:09 PTG
Tanpa Nama berkata...

betul 2..
bg dia pluang pkcik roy...

24 Ogos 2010 11:28 PTG
Darion Daron berkata...

mai la tengok 2
http://bobdaron.blogspot.com/

7 Oktober 2010 5:33 PTG

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Para Sahabat