Padang Anfield @ Facebook

Join Padang Anfield di Facebook...
Klik >> http://www.facebook.com/#!/pages/Padang-Anfield/113076378733822

Jumaat, Jun 04, 2010

Marah sehingga bakar bendera


Beratus-ratus penyokong Liverpool telah berkumpul dan menyatakan protes mereka terhadap pemilik Amerika yang telah memecat Rafael Benitez dengan ‘mutual consent’. Perhimpunan selama dua jam di pintu masuk ke Kop Stand juga menyebabkan kesesakan lalu lintas. Lebih memburukan keadaan mereka telah membakar bendera Amerika sewaktu perhimpunan tersebut.

Tindakan membakar bendera tersebut telah mendapat kutukan beberapa penulis laman web Liverpool yang lain dan menyatakan Spirit of Shankly (SOS) bertanggungjawab terhadap perhimpunan ini. Mereka juga ini bukanlah cara yang betul yang selaras dengan cara Liverpool. Namun jurucakap SOS telah menafikan penglibatan mereka dalam mengumpulkan penyokong ini. Penyokong telah hadir sendiri atas rasa marah dan tidak dapat menerima tindakan pemilik Liverpool terhadap Benitez yang juga kini telah menyebabkan Liverpool dalam £351 juta kerugian.

5 comments:

Amirul Idham berkata...

bagus fan kat sana. bakar je semua bendera usa. usa ni memang menyusahkan orang. dari bola sepak sampai la peperangan, usa ni memang suka menyibuk.

new owner please!!!!!!

4 Jun 2010 pada 11:20 PG
Joe Radzif berkata...

Dasar Yahudi pendokong Zinonis

4 Jun 2010 pada 5:35 PTG
RABUN berkata...

wahhh aku ingat kat negara Islam jer tengah berdemo..kat Liverpool pon hangat berdemo..kenapa owner dulu sangat bongok jual kat penyangak USA ni he he kan dah susah skang!YANK YEKK!!

4 Jun 2010 pada 5:51 PTG
khairul rush berkata...

yang terbaik biar fan liverpool baling telur busuk kt 2 ekor amerika tu.

6 Jun 2010 pada 12:51 PTG
rizz berkata...

bagus baling bom kat 2 ekor beruk amerika tu..sial..

7 Jun 2010 pada 6:51 PTG

Catat Ulasan

Para Sahabat